Gratis levering når du bruker over 800 kr
Enkel retur prosess online
Opptil 30% rabatt på hele butikken

PACHAMAMA

Vilkårene for betaling.

Betaling av faktura

Med en regning du har 30 dager til å betale fra gang du plassere din bestilling. Når du har plassert din bestilling, vil du motta...
Påminnelsen Har mottatt en betaling påminnelse om vårt parti? Dette kan skje av flere grunner. Klikk her for mer informasjon...

Paypal

Pachamama tilbyr betaling gjennom Paypal. Etter at du har fullført bestillingen på Pachamama, vil du bli videresendt til PayPal. Hvis du allerede...Hvor kan jeg finne antall BARN? Pachamama ikke bruke tall GUTT. For betaling for å være tilordnet til riktig rekkefølge, det er viktig at rekkefølgen antall... hvorfor er min ønsket betalingsmåte er ikke tilgjengelig? Med noen metoder for betaling, spesielt med betaling faktura, Pachamama betale for bestillingen din...

Betaling med bankkort
Betaling med kort er praktisk og sikker, og vi aksepterer MasterCard, Visa og American Express. Hvis du kommer til å kjøpe en stor mengde...
Betaling på forhånd Hvis du velger denne betalingsmåten, på ordre bekreftelse som du mottar via e-post vil inneholde all informasjon om betaling som... Hvordan kan jeg få en MVA-faktura? Nedenfor kan du se og laste ned siste faktura fra oss. Hvis du har nylig fullført bestillingen, må du først bli sendt før... jeg må betale en fakturere deg for produkter som jeg bringe dem tilbake? Når du bestiller med faktura, du har 30 dager til å betale. Hvis du er innlevering av din tilbake til Posten Norge i utbetalingsperioden, du trenger for å... En artikkel som spurte er billigere nå hva er en artikkel som Er billigere nå enn den var da du spurte? Vi ber om at du først
sjekk følgende...

Frakt og levering
Hvor er bestillingen min? Pakker av Pachamama er sendt med Post-Norge, som er en tjeneste levert av Posten Norge. Så snart pakken er levert. Når blir ordren min sendt? Vi vil informere deg om leveringstiden som er foreskrevet i den rekkefølgen på tidspunktet for kjøpet, og i e-post. Gjorde du motta en skadet pakke? Vi beklager å høre det, håper vi at elementer som var i pakken, og ikke er skadet. Hvis skaden er kun brukt til boksen i seg selv.

Frakt og toll*
En Pachamama, nunca paga aranceles aduaneros y obtiene envío gratis en pedidos superiores a NOK 800 con entrega estándar*. Para compras por debajo de esta cantidad, el costo de envío es de NOK 80. Las devoluciones son siempre gratuitas. La entrega será directa en su buzón, ya que la mayoría de nuestros productos son pequeños.Los productos con grandes dimensiones que no nos sea posible entregar
direkte i din postkasse, vil bli levert til nærmeste postkontor til deg. Vi vil sende deg varsel for samlingen.
Levering til lang-distanse
Pachamama tilbyr deg muligheten til å velge blant et bredt spekter av produkter å tilby leveranser, lang avstand...
Zip kode er ekskludert fra levering til adressen nedenfor, vil du finne en lytter om en zip kode som vi kan for øyeblikket ikke som tilbyr levering hjem på. Varer som selges og leveres av butikker. Under dagens helse-krisen, vi støtter butikker over hele landet. Deretter, mens de er stengt, kan bestilles med mange sikkerhet. Forskjellige ordrer som skal leveres i en enkelt pakke. Noen ganger kan vi kombinere dine ordrer for å levere sine produkter mer raskt og respekt for miljøet.
Jeg har mottatt en vare som ikke spurt
Vi beklager hvis vi sende deg noe som ikke er bestilt. Hvordan vil jeg bli refundert for retur? Så snart din avkastning har kommet og har blitt godkjent på vårt lager, vil vi refundere deg penger for returnerte produkter. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra du å refundere beløpet
før du ser det på din konto. Den måten som er utført refusjon avhenger av betalingsmetode som har blitt brukt. Hvis du har brukt betaling med kredittkort, penger av de returnerte produktene
bli refundert til din bankkonto/kredittkort. Husk at du kan tilbringe 5 dager før beløpet er synlig i din konto/kredittkort.
Hvis du har brukt PayPal som betalingsmetode, penger av din retur vil bli refundert til din PayPal-konto. For å logge deg på PayPal-kontoen din, kan du selv bestemme om du ønsker å holde penger i det, eller videresende den til din bankkonto.
Hvis du har betalt for bestillingen din med en faktura, og deretter bestemte seg for å gå tilbake deler av eller hele din ordre, ber vi om under returprosessen på nettstedet som indikerer kontonummer som du ønsker refundert til deg. Det samme gjelder hvis du har brukt forskudd.
Når du bruker en gave kortet, pengene er refundert på din konto Pachamama. Vær oppmerksom på at det kan ta opp til tre uker etter levering, en pakke returneres til vi har mottatt den.
I noen tilfeller kan det være tilbakebetalt i skanningen når leveres din pakke for å gå tilbake til PostNord.
Hvis du har registrert returen din flere ganger for den samme forespørselen, er det mulig at bare refundere noen av elementene når skannet, siden det kun er disse elementene ble tatt opp på retur etikett festet til utsiden av pakken. De resterende elementene i returnere pakken vil bli refundert på vanlig måte når de er mottatt i aksjemarkedet.
Derfor ber vi om tålmodighet som de kan ta opp til tre uker fra tidspunkt for levering, en pakke returneres til vi har mottatt den. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse på retur innen denne tid, vennligst kontakt vår kundeservice representanter. Vi ønsker å trekke oppmerksomheten mot det faktum at kortet som betaling i disse tilfeller kan det være synlig på tidspunktet for bestilling i din nettbank. Derfor, vi
vi ber om at du også sjekke på tidspunktet for bestilling, refusjon hvis du ikke kan finne det på dato for refusjon. Vi ber om at du sjekker pengene i banken din online, fordi det er ikke alltid så synlige på mobile banktjenester.
Har du fått svar på det du spør?
Finner du ikke svaret du leter etter?
Kontakt oss

Alle kategorier