Gratis levering når du bruker over 800 kr
Enkel retur prosess online
Opptil 30% rabatt på hele butikken

PACHAMAMA

GENERELLE VILKÅR

Generelle betingelser for kjøp på internett i pachamama.nei. Last ned PDF-fil.

Nedenfor vil du finne de generelle vilkårene og betingelsene som danner grunnlaget for alle de tjenestene som vi tilbyr i Pachamama.de. I pachamama.du vil ikke tilby deg en personlig opplevelse av å kjøpe og service som er tilpasset dine interesser. I pachamama.vi selger ikke våre egne produkter fra Pachamama og partner produkter Pachamama.

Tilbud på nettstedet pachamama.er ikke rettet til forbrukere som ikke handler i en kommersiell sammenheng eller profesjonelle.

  1. INNGÅELSE AV KONTRAKTEN OG LEVERING AV VARER

    1. Når du sender en forespørsel, det sikrer også at du kjøper for private formål.

    1. For bestillinger gjennom vårt nettsted pachamama.ikke bare har vi feire avtaler i norsk språk. Når du bestiller produkter fra Pachamama, avtalen med Pachamama.

Når du foretar en bestilling for varer av Pachamama, avhengig av hvilket produkt du velger, må du ha en avtale bare med Pachamama.

    1. Når du klikker på "Kjøp nå", utført av en bindende bestilling på varene du har i handlekurven. Solgte varer på salg er tilgjengelig så lenge beholdningen rekker. Så snart bestillingen er sendt, vil vi sende deg en bekreftelse via e-post. Feirer en bindende avtale når du sender bestillingen. Vær oppmerksom på at produkter bestillinger med betaling på forhånd (reservert) vil bli sendt ut fra oss så snart vi mottar den totale kjøpesummen, samt kostnader for frakt. Derfor ber vi om at du overfører kjøpesummen umiddelbart etter at du har mottatt bekreftelse på din bestilling, og innen 7 dager i det siste. Herved enig i at selgeren kan overføre kravet om betalingen av ditt kjøp.

       

      Du kan forvente å motta pakken i løpet av tre til syv dager. Vi skal levere pakken ikke senere enn 30 dager etter at det har inngått avtalen bindende. Hvis du vil avbryte elementet på grunn av en forsinkelse i levering, din betaling vil bli refundert innen 14 dager. Det samme gjelder for gyldig klager.

Overføring av risikoen for varene er når du, eller en representant (som ikke er transportøren), mottar varene. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle tap eller skader som kan oppstå på varer etter dette tidspunktet.

Vi er ikke ansvarlig for ikke-leveransen dersom leveransen er hindret ved forhold, eller konsekvensene av forhold utenfor vår kontroll og vi kan ikke med rimelighet kunne ventes å ha tatt i betraktning, eller at vi har vært i stand til å unngå på tidspunktet for inngåelse av kontrakten. - avtalen.

Hvis hindringen vedvarer etter syv dager, kan hver av partene kan si opp avtalen ved skriftlig varsel til den andre.

Vi leverer innenfor Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Det vil bli forstått av virksomheten dager, alle dager fra mandag til fredag, unntatt helligdager. Alle personer over 18 år kan gjøre bruk av tilbud i pachamama.nei. Hver kunde kan ha mer enn én konto kunden med Pachamama i på samme tid. Vi forbeholder oss retten til å slette dupliserte oppføringer.

    1. Vi forbeholder oss retten til å godkjenne eller kansellere din bestilling hvis det er generert av en robot, programvare, tracker, spider eller andre automatiserte system eller atferd med skript, samt eventuell bruk av tredjeparts tjenester for å gjøre forespørsler på deres vegne.

       

  1. PRISER OG FRAKTKOSTNADER

     

     

      • De oppgitte prisene for produkter på den dato for bestillingen. De oppgitte prisene er endelige, og inkluderer merverdiavgift på gjeldende pris. Merverdiavgift er for tiden 25%. Pakken fortsetter å være vår eiendom inntil vi har mottatt full betaling av kjøpesummen. Prisene inkluderer ikke fraktkostnader.

         

      • Vi dekker alle kostnader for frakt for levering til returpunkt hvis den totale mengden av bestillingen overstiger 299 KRONER. Når du velger levering hjem, vi vil bruke en fraktkostnad på KR 25. Hvis den totale mengden av bestillingen din er mindre enn KR 299, vil du pådra deg en fraktkostnad på KR 39, - per ordre til levering på tidspunktet for innsamlingen, eller en frakt på KR 99 for å Gjøre din bestilling hvis du velger levering hjem. Frakt kostnader er tydelig angis under bestillingsprosessen og du vil motta informasjon på det totale beløpet du må betale for bestillingen (inkludert frakt) i "Sum", før du gjør en bindende bestilling av elementer. du har i handlekurven.

         

      • Avhengig av hvor du sender dine produkter, kan du ha en shipping pris for frakt lang avstand på NOK 39, inkludert MVA. Vi vil informere deg om frakt kostnader før du sender en bindende bestilling til varene du har i handlekurven. Frakt kostnader er pålagt av og samle Pachamama. Hvis du har betalt frakt for varer som returneres, bare vi vil refundere frakt når du er tilbake i full orden. Denne bestemmelsen påvirker ikke dine lovpålagte rettigheter.

  1. BETALING

  • Vi godtar følgende betalingsmåter: forskuddsbetaling, betaling med kredittkort, faktura, betaling og betaling gjennom PayPal. Vi kan

    Uten å nekte å godta visse metoder for betaling for en bestemt rekkefølge, og peker ut andre metoder for betaling. Vennligst merk at vi kun aksepterer betalinger fra kontoen i den Europeiske Union (EU). Du er ansvarlig for alle kostnader som oppstår i forbindelse med dine transaksjoner.

     

  • Når du kjøper med kredittkort, det vil belaste kredittkortet ditt når vi sender bestillingen.

     

  • I tilfelle av forsinkelse eller manglende betaling, vil medføre en kostnad for innsamling og påminnelse i henhold til Loven av interesse for forsinkelse av 17. desember 1976 og Loven samling av 13 mai 1988.

     

  • Faktura og kreditnota vil bare være levert elektronisk 3.5 selskapet som leverte betalingsløsning er Pachamama.

  1. OBLIGASJONER OG INNLØSNING AV DISSE

     

    1. Kupong, verdi kan ikke kjøpes, men skal utstedes i forbindelse med kampanjer, og er gyldig for en begrenset periode.

    1. Gavekortets verdi kan bare innløses én gang på en innkjøpsordre og bare innenfor den angitte perioden. Enkelte merker kan bli ekskludert fra tilbudet. Kuponger kan ikke brukes til å kjøpe gavekort. Vær oppmerksom på at du kan bruke minimum beløp på orden i og bruk av kuponger.

    1. Verdien av artikkelen må være lik eller større enn verdien av gavekortet. Dersom bilaget ikke dekker verdien av varen, innskudd kan bli betalt ved hjelp av en av metodene for betaling aksepteres. Verdien av gavekortet kan ikke bli betalt i kontanter og ikke samle interesse. Bilag vil ikke bli refundert hvis du kommer tilbake til noen av eller alle produkter.

    1. Kuponger kan bare innløses før ordren er fullført. Det er ikke mulig å bruke kuponger av verdi senere. Kuponger kan ikke overføres til andre. Med mindre annet er avtalt, er det ikke mulig å kombinere flere kuponger.

    1. Hvis du brukte en kupong på ferdigstillelse av et ordre-og, som et resultat av sin avbestilling, vil den totale verdien av ordren er mindre enn eller lik verdien på kupongen, forbeholder vi oss retten til å belaste den opprinnelige prisen for varen. (s) du får.

  1. GAVEKORT OG INNLØSNING AV DISSE

    1. Du kan kjøpe gavekort. Kan kun benyttes til kjøp av produkter fra Pachamama og ikke for å kjøpe flere gavekort. Hvis verdien av et gavekort dekker ikke rekkefølgen, innskudd kan bli betalt ved hjelp av en av metodene for betaling aksepteres.

    1. Det gavekort kan kun benyttes og balansen kan bare brukes før den er fullført bestillingen. Verdien av gavekortet kan ikke bli betalt i kontanter og ikke samle interesse. Logg deg inn på "Min konto" pachamama.ikke for å forløse et gavekort eller sjekke saldoen på din brukerkonto.

  1. JURIDISKE ANGRERETT FOR KJØP AV EIENDOM FRA PACHAMAMA NÅR DU KJØPER PRODUKTER FRA ZALANDO, DET ER EN JURIDISK RETT TIL UTTAK.

Hvis du velger å returnere produktene, som du kan bruke bevis på refusjon festet med din ordre eller skrive ut bevis som kommer tilbake fra kundens konto. Hvis du ikke har tilgang til en skriver, du har problemer med nedlasting eller trenger et nytt bevis på retur, kan du kontakte vår kundeservice senter og be om en ny (kontaktinformasjon nedenfor). Hjelp oss å unngå unødvendige kostnader hvis vi bruker bevis på retur for å gå tilbake varer.

ANGRERETT

Du kan avslutte denne avtalen innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn. Den angrefristen er 14 dager fra den dagen du eller din representant (som ikke er transportøren) fikk den siste artikkelen.

For å benytte deg av angreretten, du må informere oss (Pachamama Dronningens gate 27, 0154, Oslo, telefon: +47 46524005, e-post: yosipachamama@gmail.no). Kontaktinformasjon respektive kan også bli funnet på detaljer-siden av hvert produkt ved å klikke på navnet på partner og flytte ned til informasjon om uttak i popup-vinduet som vises på siden. Du kan bruke det vedlagte skjema eller i form knyttet til bestillingen, men er ikke et krav.

Du kan også fylle ut og sende skjemaet til høyre for uttak eller annen tydelig uttrykk for elektronisk via kanal for kontakt på vår hjemmeside. Nedenfor vil vi umiddelbart sende en e-post med bekreftelse av mottak. Skal anses for å ha overholdt perioden for uttak hvis du vil sende meldingen før den utløper.

Konsekvensene av bruk av angreretten

Hvis du benytter deg av angreretten, vi er forpliktet til å tilbakebetale alle innbetalinger, inkludert frakt (med unntak av eventuelle ekstra kostnader som påløper fordi du har valgt en annen betalingsmetode som vi tilbyr til lavest mulig kostnad), uten ugrunnet opphold og senest innen 14 dager fra den dag vi mottar avbestillingen. Refusjonen skal overføres ved hjelp av den samme betalingsmetode som ble brukt for det opprinnelige transaksjonen, med mindre vi har avtalt med deg. Vi vil ikke belaste deg for kostnader knyttet til refusjon. Men vi kan forvente det for å tjene pengene før vi har mottatt pakken tilbake, eller du har gitt bevis på at du har returnert, avhengig av hva som inntreffer først.

Du er nødvendig for å komme tilbake til oss eller komme tilbake til oss alle produktene så snart som mulig og senest innen 14 dager fra den dag vi har varslet deg om oppsigelsen.

Forpliktelser ovenfor skal anses å være oppfylt hvis du returnere varen før fristen på 14 dager. Vi vil dekke kostnaden for å gå tilbake for å endre deg å bruke bevis på retur, og Posten Norge for retur. Du bør dekke eventuelle tap av verdien av artikkelen, hvis tapet er på grunn av din egen forsømmelse å undersøke tilstand, egenskaper og funksjon av elementet.

Avbestilling form anbefales

Hvis du ønsker å kansellere avtalen, må du fylle ut dette skjemaet og send det til:

(Pachamama Dronningens tor 27, 0154, Oslo, telefon: +47 46524005, e-post: yosipachamama@gmail.no).

Jeg/vi (*) avbryte/heve avtalen inngått mellom meg/oss (*) om kjøp av følgende varer (*)/:

  • bestilte (*)/mottatt (*)

  • navnet på klienten eller klientene.

  • adressen til kunder.

– dato(*) for å Fjerne det som ikke passer.

  1. ENDRE

Hvis du vil endre en produkt av x årsaker du vi anbefaler besøk vår fysiske butikker og kontakte våre selgere, de vil vite hvordan de skal hjelpe deg.

Vår produkter er unik og eksklusiv ingen det er to samme. Dette du kan bære Jeg får så kan du ikke ordne det produktet du har mottatt. Enten av form, størrelse, farge.

Alltid for å strøm endre og motta at produkt at er ordne for å din lyst.

Ti i konto at for å den endre, den produkt ingen bli danadoo, og hva du kan gjøre i en sikt av 14 dager. Du trenger til send inn også den bevis av betaling at du mottatt i e-posten din. Du vil bare nødt til å vise oss bilde av gavekortet på din mobil.

  1. REFUSJON

Refusjon vil bli automatisk betalt til konto som betalingen ble foretatt. Hvis du har betalt med PayPal/kredittkort, refusjon vil bli overført til din PayPal-konto/kredittkort. Hvis du bruker et gavekort for kjøpet, vil vi refundere beløpet til din kundekonto.

  1. KUNDESERVICE

Hvis du trenger hjelp, kan du besøke vår hjelp siden eller kontakte oss her.

  1. JURIDISK ANSVAR FOR FEIL OG YTTERLIGERE INFORMASJON

    1. Vårt ansvar for feil og mangler er underlagt juridiske bestemmelser for forbrukerkjøp. Vi er pålagt ved lov å levere varer som har kvantitet, kvalitet og utseende som er oppført i produkt beskrivelse i kontrakt, og i emballasje som krever kontrakten. Du vil miste din rett areclamar feil og mangler på produktet hvis du ikke angir hvilke feil og mangler som hevder innen rimelig tid etter at de har blitt oppdaget eller burde ha oppdaget. I alle fall, vil du tape din rett til å kreve feil og mangler på produktet hvis vi ikke kommuniserer i løpet av to år siden vi leverte varene til deg eller din representant. Hvis du ikke er fornøyd med produktene du har kjøpt, kan du sende en klage til Consumer Council of Norway. Du kan finne relevant informasjon i www.forburkerraadet.no.

    1. Disse generelle vilkårene og betingelsene kan bli funnet i Pachamama.nei. Du kan også skrive ut eller lagre dette dokumentet ved å velge felles kommando i nettleseren din (vanligvis Fil – Lagre som). Du kan også laste ned og lagre dette dokumentet i PDF-format ved å klikke her. For å åpne PDF-filen, trenger du Adobe Reader, som du kan laste ned gratis i www.adobe.no, eller et viewer lignende.

    1. Alle personer over 18 år kan gjøre bruk av tilbud i pachamama.nei.

    1. Hver kunde kan ha mer enn én konto kunden med Pachamama på samme tid. Vi forbeholder oss retten til å slette dupliserte oppføringer.

    1. Du kan også enkelt lagre for å laste ned den generelle vilkår, eller ved å bruke generelle kommandoer i din nettleser for å lagre ordre oppsummering som vises på siste side av bekreftelse av bestillingen, eller venter for en automatisk ordrebekreftelse sendes til den e-post. den e-post adresse som du har oppgitt. Ordrebekreftelsen inneholder detaljer om din bestilling og våre generelle vilkår og betingelser kan skrive ut eller lagre lett gjennom e-postprogrammet du bruker.

    1. I tilfelle av en tvist med Pachamama som ikke har vært mulig å løse direkte med Pachamama, du, som forbruker, du har muligheten til å kontakte et byrå alternativ tvisteløsning. Når du bruker et byrå alternativ tvisteløsning, tvisten er vanligvis løst mer lett, rask og økonomisk i sammenligning med rettssaker. Du kan bruke online plattform av Eu-Kommisjonen for klager fra forbrukere i www.ec.europa.eu/odr, eller kontakt oss direkte

Forbrukerklageutvalget, gjennom www.forbrukerklageutvalget.no.Señalamos en tvist kan bare bli sendt til klagenemnda for Forbrukeren hvis tvisten har forsøkt å megle første i Forbruker-Rådet. Pachamama følge avgjørelser fra klagenemnda for Forbrukeren i tilfelle av En tvist.

Med de beste ønsker,

(Pachamama Dronningens tor 27, 0154, Oslo, telefon: +47 46524005, e-post: yosipachamama@gmail.no).

Yossiel Coronado (CEO-SEO), Markedskonsulent. Org. Nummer. 966 915 838

Utgave: 16/02/2023 hjelp og kontakt

Alle kategorier